kvalitný marketing nehnuteľnosti a vhodná prezentácia
Kvalitný marketing nehnuteľnosti hrá pri jej predaji čoraz dôležitejšiu úlohu. Neustále preto hľadám nové spôsoby ako nehnuteľnosť čo najlepšie odprezentovať a vytvoriť jej jedinečný príbeh.
Homestaging zohráva pri predaji dôležitú úlohu. Ide o prípravu nehnuteľnosti na predaj s dôrazom na dizajn a efektívnu prezentáciu. Ľudia sa často rozhodujú na základe prvého dojmu, ktorý si človek vytvára hneď na začiatku v priebehu 7 sekúnd. Štatisticky sa nehnuteľnosti vďaka homestagingu predajú až o 50% rýchlejšie, a predajná cena zvýši aj viac ako o 6%.
3D virtuálna prehliadka je momentálne najmodernejší spôsob prezentácie nehnuteľnosti. Vďaka tejto forme marketingu majú nehnuteľnosti 10-krát väčšiu sledovanosť, ako nehnuteľnosti prezentované len za pomoci fotografií. Najväčšou výhodou je, že si nehnuteľnosť viete pozrieť v akomkoľvek čase a z akéhokoľvek miesta.
Vďaka tomuto spôsobu ušetríte Váš čas a aj náklady. Fyzickej obhliadky nehnuteľnosti sa zúčastní už len ten záujemca, ktorý má reálny záujem a je s nehnuteľnosťou dokonale oboznámený.
3D virtuálna prehliadka (aj Interaktívna virtuálna prehliadka) je momentálne najmodernejší spôsob prezentácie nehnuteľnosti. Vďaka tejto forme marketingu majú nehnuteľnosti 10-krát väčšiu sledovanosť, ako nehnuteľnosti prezentované len za pomoci fotografií. Najväčšou výhodou je, že si nehnuteľnosť viete pozrieť v akomkoľvek čase a z akéhokoľvek miesta.
Vďaka tomuto spôsobu ušetríte Váš čas a aj náklady. Fyzickej obhliadky nehnuteľnosti sa zúčastní už len ten záujemca, ktorý má reálny záujem a je s nehnuteľnosťou dokonale oboznámený.
Na trhu nehnuteľností v Bratislave je ponuka bytov pomerne veľká, preto musí Vaša nehnuteľnosť vynikať a odlíšiť sa od ostatných. Vďaka profesionálnym fotografiám dokážeme ku klientom priniesť tak podstatnú emóciu, upútať a „vystúpiť z davu“.
Emócie viem k záujemcom priniesť v autentickej forme aj prostredníctvom videa, ktoré sa veľmi dobre využíva v následnej propagácii. Ľudia milujú videá a preto sú trendom aj na sociálnych sieťach ako Facebook či Instagram.
Pri rodinných domoch či pozemkoch často využívam aj videá z drona, ktoré vďaka vtáčej perspektíve zabezpečia ešte atraktívnejšiu formu prezentácie.
Emócie viem k záujemcom priniesť v autentickej forme aj prostredníctvom videa, ktoré sa veľmi dobre využíva v následnej propagácii. Ľudia milujú videá a preto sú trendom aj na sociálnych sieťach ako Facebook či Instagram.
Pri rodinných domoch či pozemkoch často využívam aj videá z drona, ktoré vďaka vtáčej perspektíve zabezpečia ešte atraktívnejšiu formu prezentácie.
V prípade luxusných nehnuteľností či developerských projektov viem pre nehnuteľnosti vytvoriť aj samostatnú webovú stránku. Vďaka nej vieme nehnuteľnosť popísať a odpromovať do detailov, a tak posilniť marketingovú kampaň.
Veľmi rád Vám odpoviem na všetky Vaše otázky
Realitný Maklér
Bratislava
Ružinovská 42, 821 01 Bratislava
Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.